Dotty love HOME PICS


> Dotty Love har funnet hvert sitt drømmerede, og har begynt å finne seg til rette. Her begynner forhåpentligvis 
en inspirerende serie med HOME PICS fra de respektive hjem. Først ute er det sorte-hvite-brune soverommet som 
nå har fått hjem en lenge ønsket fargeklatt fra HAY. (Grå pute også fra HAY) LAMPENE, er hengt opp i bare ledningen 
i den enkle HIMMELSENGA fra IKEA, stolene er reddet fra et St Hans-bål på hytta noen år tilbake, ludde saueskinn 
fra IKEA, speil er funnet hos Skiens beste skrothandler (Skrot-Tor), nattbord i tre med marmorplate fra oldemor 
(nye, hvite knotter fra Home & Cottage).

7 kommentarer:

  1. Hi W O W-girl:)

    Med den slik kommentar må vi jo bare fortsette å legge ut HOME PICS. Hurra!

    SvarSlett
  2. Jaaa jeg ELSKER home picsene og tenker at jeg er skikkelig misunnelig og at jeg MÅ ta en tur til skrotTor snarest.

    SvarSlett
  3. for en deilig blogg jeg fant her,
    fant deg gjennom NIB' utfordringen!
    la dottie til i bloggrollen min jeg;)
    ses!

    SvarSlett
  4. Hei Designhund!
    Artig, leste jo om deg i rom123, stas. Så flink du er! Takker for tilbakemelding, vi er jo så nye i gamet og dette er gøy!

    SvarSlett
  5. Jeg likte så godt nattbordet!

    Lykke til på Nib ;O)

    Liv

    SvarSlett
  6. Herlig soverom! Falt helt for sengeteppet og det var så stilig med svart gulv.

    SvarSlett