Husets arvegods i nytt selskap


> Da Dotty love overtok huset i Skien i sommer, ble en skjenk, et bord og et hjørneskap
med på kjøpet. Huset ble bygget på 1930-tallet, så møblene er nok fra den tiden. Skjenken har nå fått
selskap av en sort vegg med bilder. Fotoet er en remiks av Dotty love laget av to fotografier som
JULE PIKE  har tatt. På skjenken har tre hvite vaser funnet sammen (fra bruktbutikk i Skien, det er mange
bruktbutikker i byen!), lampene fra NORTHEN LIGHTING skaper god kveldstemning, og LOVE BIRD
gjøre nytte for seg både som pynt og leke. Ro og hygge skaper også den lille stabelen med bøker
av forskjellig slag. Skinnstolen er fra FUTURA, og puta er sydd av et gammelt miniskjørt
fra H&M. Skrot-Tor har også vært med på å sette preg på dette hjørnet av huset:
pinnestolen var møkkete og trehvit og fikk en omgang med bengalakk,
og den sorte krukka med gummikork fant også veien hit. 

7 kommentarer:

  1. Oi oi så glad jeg er for at du meldte deg på NIB utfordringen!! :) Da kom jeg over den herlige bloggen din! :) I LIKE!!

    Sjenken i dette innlegger er fantastisk! Og jeg stolen det samme! Digger at du har malt veggen bak så mørk. Da kommer bildene og sjenken virkelig til sin rett :)

    Og jeg elsker fargene på soverommet du deltar med :)

    Denne bloggen kommer jeg til å følge med på videre! Gleder meg :)

    Klem fra lilja

    :)

    SvarSlett
  2. Hei Lilja!
    Tusen takk for en utrolig energisk og deilig tilbakemelding, den speiler bloggen din! - Det inspirerer til å fortsette denne nystarta bloggen:)

    SvarSlett
  3. Åh, fintfintfint!!! Du er så flink til å sette sammen fine ting. :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Cecilie! Det er et godt hjørne av huset, og det er fint å kunne ta med noe videre far det som en gang var her... :)

    SvarSlett
  5. Likte dette hjørne kjempegodt! Herlig kombinasjon av farger og ting! :) Lillian

    SvarSlett
  6. Så fint. Alt sammen. Form, farger, ting!

    Fant dere forresten via NIB. Glad for det - her kommer jeg tilbake!

    SvarSlett
  7. glad du liker oss, vi liker å blogge.. en glede du vil komme tilbake.. gratulerer med baby..

    SvarSlett