Dotty ♥ INSTAGRAM!

Instagram er HOT STUFF. Og GØY! Dotty love har lenge rota litt sånn på privaten, nå legger 
vi ut Instagram for The Public! Først ut er Hilde. Følg oss på DOTTY LOVE / HILDE MORK som legger
ut små drypp med inspirerende Dotty-øyeblikk...

Fram til nå har det vært filteret «Earlybird» som gjelder. Nye filter blir testet ut etterhvert. 

Takk til Mari som nok engang lurer en dotty ut i det digitale univers...
Hun fikk oss til å dykke med i NIB-universet. 
Se den fine bloggen hennes HER

Enjoy! 

9 kommentarer:

  1. Så skjønne bilder!! Geder meg til å følge på Instagram:) Er litt ny der selv, men det er riktig så gøy. Give away på bloggen min om det kan være av interesse;)
    Fin kveld til dere

    SvarSlett
  2. Åh, så utrolig fint alle bildene hang sammen. Litt takket være earlybird, men mest takket være fotografen! Kjempefint! :) Jeg er forresten smileull på Instagram også. :)

    SvarSlett
  3. Herlige instabilder!!
    Har et fint tips til instagrambrukere på bloggen min i dag. Titt gjerne innom:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Nydelige insta bilder,og ja det er et fantastisk univers,gøy!!

    Ha en fin helg!!

    Nå skal jeg inn å finne dere:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  5. Vilken fin blogg!!

    Ha det gott/Sofia PR

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kommentarer! ♥ - Og stas med nye navn innom bloggen; velkommen!

    SvarSlett
  7. Kule Bilder og stilig blogg :) Klem Lisbeth

    SvarSlett