Grønt er skjønt!



Når det blir grønt ute er det som om lysten på små,
grønne herligheter fyker i været:

Hva med å synke ned på ei pærepute fra J ADLER,
lufte kroppen under åpen himmel på den grønneste stolen fra HAY,
sykle rundt på kveldstid i en gladglad mintgrønn genser fra ACNE,
handle inn til en lystig lunsj med et grønt skinnnett fra CELINE,
pynte opp småbleike armer med et digg armbånd fra RYKIEL,
og forevige alt med et grønt DIANA GRENN MINI?!

Ta også et titt på det ganske nye motemagasinet MIRAGE!
Snadder!

Og tenk grønt, det skader ikke! 
 

2 kommentarer:

  1. Herlig, herlig grønn gjeng. Likte særlig skinnettet og mini-Diana! <3

    SvarSlett
  2. Oi da her var det mye fint - elsker grønt! Ble bare så glad da jeg så Dotty love styling på NIB - så fant jeg enda en god norsk blogg :) Dere er på min leseliste nå - kommer også til å dele min oppdagelse med mine lesere <3

    Heidi, København

    SvarSlett