Global, blossom & chic!




NIB-utfordring: «Global Chic» 
Birdrag 2, bidrag 1 HER.


Velkommen inn til Dotty loves soverom:

Dotty love drømmer seg bort igjen i et sorthvitt interiør
av chevron-mønster, dotter
og striper der elefantene smiler varmt
fra den sortmalte teakhylla, - Afrika? Bare barneføtter
lurer seg bort
i et stille sommervann, - Caribien? Et kamera har lyst til å ta bilder av
late dager
der vi kan høre fluene surre... - Den franske lansbygda?
Og den polske chanderliene får
Dotty love til å reise tilbake
til en ung forelskelse...
- Dotty love må reise snart!
Så gi oss sand mellom tærne, luft under
vingene og masse kreativ energi
til dette blogg-året!



Paper Chandelier fra Polen, en gave fra Dotty loves elskede, sengeteppe fra Urbain Outfitters, elefanter 
(Dotty love har samlemani!), boks fra Hay, bilde fra bakgårdsalg i Oslo. Kamera fra second hand i Polen,
Warsawa, 
fra ulike putetrekk sydd av Dotty love. bruktbutikker 



7 kommentarer:

  1. Herlig bidrag, og for en flott blogg. Jeg har lagt dere til i bloggrollen på siden min :)

    SvarSlett
  2. Den kuleste chandelier noen sinne! Virkelig!! Heier på dere ene og alene på grunn av den :)

    SvarSlett
  3. Ah! Deilige bilder! Jeg kan formelig høre bølgesvulp og kjenne lukten av saltvann.
    Masse, masse lykke til i konkurransen Dotty's.
    Masse Love fra meg i kveld.

    :)

    SvarSlett
  4. er det mulig å ha så fin lampe og sengeteppe!?
    ::LOVE::

    SvarSlett
  5. GAAAWD så fint!!!! Elsker sengeteppet, og elsker, om mulig, enda mere den sortmalte teakhylla. Har en sånn stor seksjon selv, og vurderte sterkt om jeg skulle lakke den....jeg vet nå, at når jeg får meg et større hus og den igjen skal bli viet plass, da skal den bli sort. Det var skikkelig griselekkert!!

    Og TUSEN TAKK for beste kommentaren hos meg :D YEY! Dere er favvo hos meg og :D

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!
    Og digga "lampen"!!
    Lykke til
    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle fne kommentarer! det er så gøy!

    SvarSlett