Magisk kjøp!

> Disse to stolene ble observert hos Skrot-Tor i Skien før jul av to
energiske Dotty loves. Stolene fikk forundelig nok stå (var det julestria som omtåket
oss slik?) På nyåret begynte vi å drømme om stolene igjen, og heldigvis hadde ingen stukket
av med de to øyenstenene. For kun 100 kr pr stk (!) har de nå fått nytt hjem hos Dotty love
i Skien. For et magisk kjøp! At de er gode å sitte i gjør det hele enda bedre!

Er det noen som kjenner igjen stolene?
Det hadde vært gøy å finne ut hvem som står bak designet! 

10 kommentarer:

  1. Kjempefine stoler!!

    Sukkertøy for øyet skrev om noen stoler hun siklet på hos skrot Tor som forsvant etterhvert.
    Kan det være disse?

    SvarSlett
  2. Fine fine stoler! Kanske jeg er så heldig å få sitte i en snart ;)

    SvarSlett
  3. SkrotTor er gøy, men der må man jaggu ta seg tid...sååååå mye greier!!! Håper jeg får meg en tur dit uten sneipen i bæremeis på ryggen snart ;)

    Fine stoler!!

    SvarSlett
  4. Hei fine jenter! Stolene har nå fått saueskinn og ønsker velkommen til glade stumper:) - Skrot-Tor uten barn anbefales, ja, da kan man nyte de timene som fort løper av gårde. Og trenger man en kaffe-pause kan man stikke innom Dotty love:)

    SvarSlett
  5. OOOH! Me likes a lot!! De stolene vil gjerne min stump prøve en dag! :)

    SvarSlett
  6. Velkommen, velkommen alle herlige jenter! ;) Og grattis med finaleplass i Global Chic hos NIB, An-Magritt, hurra!

    SvarSlett
  7. Fiiiiine stoler. Et skikkelig varp. Jeg som bor i Oslo blir så misunnelig på sånne varp...Ja man kan være heldig å finne det i Oslo, men da er prisen mangedobla. Skulle gjerne hatt stumpen min der jeg og;)

    SvarSlett
  8. Hmm, ja, det har sine fordeler og ulemper med Oslo/utkanten... Grattis til deg Hanne også med finaleplass! Flinke jenter!

    SvarSlett
  9. Åh, superfine, skikkelig kupp, grattis grattis!!

    SvarSlett